ترفند های بازی PES 2103 نسخه PC
ترفند های بازی PES 2103 نسخه PC
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

مجموعه:ترفند بازی

PES2013_Screenshot_game_pc

1) با روشن کردن Analog می توانید دکمه L1 را فشار دهید و آنالوگ سمت راست را بچرخانید ، با هر چرخش به هر سمتی یک نوع تکنیک انجام داده می شود که در سرعت بسیار کاربردی و مفید است. (سرعت = R1)

 

 

2)بازدن دکمه R2 می توانید ادای حرکت کردن را در بیاورید تا بازیکن تیم حریف فریب بخورد البته بهتر است بلافاصله حرکت کنید!

 

 

3)با فشار دادن آنالوگ سمت راست و پاس دادن به یکی از بازیکنان تیمتان که بالای آن خط آبی آمده می توانید پاسی حرفه ای تر بدهید !

 

 

4)زمانی که آنالوگ شما روشن است می توانید با جهت های بالا چهت راست برا بزنید، بازدن این دکمه می توانید در گوشه پایین به صحبت های مربی تان گوش دهید ( برای مثال اگر بازیکنی آزاد باشد مربی با دست آن را به شما نشان داده و شما می توانید آن را بگیرید.

 

 

5)زمانی که می خواهید پاس بدهید با زدن دکمه L2 می توانید فلش سفیدی را در جلوی بازیکن ببینید که با حرکت دادن آن می توانید پاس در عمق و تکنیکی تری بدهید ، برای آنکه مطمن شوید پاس را درست داده اید باید به رنگ پر شدن پاس توجه کنید در پاس های معمولی رنگ آبی و در پاس حرفه ای زرد.

 

 

 

6)زمانی که می خواهید کرنر بزنید با فشار دادن آنالوگ سمت راست بازیکنی را به داخل محوطه بیاورید و آن را در جایی مناسب قرار داده و برای آن پاس یا سانتر بکنید.

 

 

7)زمانی که می خواهید ضربه آزاد هم بزنید می توانید با فشار دادن آنالوگ سمت رات بازیکنی را به پشت دیوار دفاعی آورده و به آن پاس دهید.

 

 

 

8) برای زدن ضربه کات دار می توانید دکمه R2 را فشار داده و دکمه شوت را بزنید ( مربع یا همان 4)

 

 

9)برای پاس عمقی بلند (هوایی دادن) می توانید دکمه L1 را فشار و دکمه پاس عمقی ( مثلث یا همان 1) ا بزنید.

 

 

 

 

10)برای ضربه زدن چیپ باید دکمه L1 و شوت را بزنید ( میزان بلندی ضربه چیپ به میزان ضربه شوت شما بستگی دارد).

 

 

 

11)اگر شما طرفدار رئال مادرید هستید ، توصیه من به شما این است که در هر منطقه ( در زمین حریف) با رونالدو رو برو دروازه شوت کنید زیرا قدرت شوت رئالی هما به خصوص کریس رونالدو بسیار بهتر ، محکم تر و دیقیق تر است.

 

 

 

 

12) برای ضربه دقیق تر هم می توانید دکمه L2 را بگیرید و جهت را درون دروازه قرار دهید و سپس شوت کنید.

 

 

 

13) برای فریب دادن بازیکن تیم حریف در کرنر ها زمانی که می خواهید سانتر کنید با زدن دکمه L1 بازیکن تیم شما به جلو می آید و چند بازیکن حریف هم به همین طور در این حالت باید به سرعت سانتر کنید زیرا تعدای از بازیکنان درون محوطه از پیش دروازه به بیرون آمده اند.

 

منبع:lifecollection.r98.ir


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: